13 Nisan 2009 Pazartesi

Cumartesi.com Arkadaşlık sitesi sohbet chat ve sevgili için


Cumartesi.com Türkiye'nin en genç ve en yeni arkadaşlık sitesi farklı ve zengin içeriği ile arkadaşlık siteleri arasında dikkatimizi çeken bir oluşum. Cumartesi isimli site öncelikle ismi ile dikkat çekiyor. Cumartesi haftanın stresinin en iyi atıldığı yeni arkadaşlıkların özel randevuların yaşanıldığı bir gün olarak site ismi ile çok iyi örtüşmüş.

Site tasarımı ve kolay ve zengin menü yapısı ile de dikkatimizi çeken cumartesi.com arkadaşlık siteleri arasında zireveye oynamaya hazırlanan genç bir oluşum...

Aşk ,randevu ,chat ,video chat ile arkadaşlık sevgili arayanların ihtiyaçlarını karşılayacak gibi görünüyor. Türkiyedeki internet tabanlı arkadaşlık sitelerinin mevcut sayısal azlığını ve yetersizliğini bakalım gerçekten doldurabilecekmi? Sabırsızlıkla bekliyoruz...

4 yorum:

  1. HERKESE MERHABA,
    BEN BARIŞ İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM. YAŞIM 28 WhatsApp ve FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ.
    NEŞELİ VE SEMPATİK BAYANLAR İLE ARKADAŞLIK İÇİN BURDAYIM. GÜZEL VE HOŞ SOHBETLER SİZ GÜZEL BAYANLARINDA HAKKI. YAŞINIZ FARKETMEZ HOŞÇAKALIN. 0546 835 34 04

    NOT= GAYLER ARAMASIN KALP KIRMAYA GEREK YOK.

    YanıtlaSil
  2. Mrhb ben kenan kayseriden 1 75 boyundayim 70 kiloyum 34 yasindayim esmerim kendime her bakimdan oldukca guveniyorum arkadaslikta amac her ne olursa olsun yalansiz bir arkadaslik olmasinin onemli oldugunu dusunuyorum kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisip gorusmek istiyorum ne istedigini bilen acik sozlu bayan olmasini isterim bana her konuda kesinlikle guvenebilirsiniz guven karsi taraf icin ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir irtibat 05326183620

    YanıtlaSil
  3. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
  4. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

    YanıtlaSil